Студія «Фізичне виховання та основи здоров’я»

Студія «Фізичне виховання та основи здоров’я» 
https://sites.google.com/a/osvita.zp.ua/osvitazk2018/perelik-nominacij-studij/fizichne.png


  Автор: Топчій Ірина Вікторівна, вчитель основ здоров'я
Місце роботи: Запорізька гімназія № 11 Запорізької міської ради Запорізької області
Назва роботи: Використання технології BYOD під час вивчення предмету «Основи здоров'я»
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Представлено матеріали з досвіду роботи щодо використання мобільного телефону або планшету як засобів навчання, у корисному застосуванні девайсів учнів під час освітнього процесу. Автор на конкретних прикладах демонструє, як за допомогою інноваційних мобільних технологій можна забезпечити ефективність та результативність навчання на уроці: QR-квест; приклад самостійної роботи з підручником; QR-лото; QR-доміно тощо. Даний досвід має практичну значимість, його зміст є доступним, стане в пригоді вчителям, що викладають різні навчальні предмети, не тільки основи здоров’я.

  Автор: Зубець Олег Анатолійович, вчитель фізичного виховання
Місце роботи: Комунальна установа «Пологівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Пологівської районної ради Запорізької області 
Назва роботи: Використання гімнастичного, туристичного та нестандартного обладнання багатоцільового використання для розвитку рухливих умінь і навичок з об’єднанням учнів у групи
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Представлено матеріали досвіду роботи щодо використання гімнастичного, туристичного та нестандартного обладнання багатоцільового використання для формування зорової, м’язової пам’яті, а також розвиток моторики, рухливих вмінь та навичок верхніх та нижніх кінцівок у дітей з порушенням опорно-рухового апарату. Родзинкою досвіду є викладання фізичної культури за методикою О. Аксьонової → використання стрейч-розминок, елементів джампінгу, гімнастики мозку Поля і ГейлДенниса, парціальної програми з ЛФК «Сила духу». 
Використовуючи оригінальний підхід до організації навчання, я прагну - розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних р у повсякденній та ігровій діяльності; – розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей; – формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя; – формування практичних навичок для самостійних занять Фізичними вправами та проведення активного відпочинку.

  Автор: Свириденко Вікторія Володимирівна, вчитель фізичної культури
Місце роботи: Енергодарський навчально - виховний комплекс № 1 Енергодарської міської ради Запорізької області
Назва роботи: Українознавство в процесі викладання фізичної культури як складова патріотичного виховання школярів
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: В роботі представлений досвід щодо формування особистості школярів на уроках фізичної культури за допомогою системи знань про український народ, особливості його побуту, трудової діяльності й дозвілля, народного одягу й звичаєвості. Адже українознавство слугує основою плекання любові до Батьківщини, розвиває почуття патріотизму, забезпечує поступове входження молоді в світ національних цінностей. Українознавства на уроках фізичної культури представлено спектром прийомів: народні загадки; творчі завдання (наприклад, підготовка повідомлень про видатних українських спортсменів); рухливі народні ігри, під час проведення яких складний інвентар може бути замінений палицями, гілками, камінцями, горіхами, жолудями, каштанами, квасолею; музичний супровід в українському стилі; визначення черговості учасників гри вимірюванням на палицях тощо.

Comments