Студія «Фізичне виховання та основи здоров’я»

Студія «Фізичне виховання та основи здоров’я» 
https://sites.google.com/a/osvita.zp.ua/osvitazk2018/perelik-nominacij-studij/fizichne.png


  Автор: Топчій Ірина Вікторівна, вчитель основ здоров'я
Місце роботи: Запорізька гімназія № 11 Запорізької міської ради Запорізької області
Назва роботи: Використання технології BYOD під час вивчення предмету «Основи здоров'я»
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Представлено матеріали з досвіду роботи щодо використання мобільного телефону або планшету як засобів навчання, у корисному застосуванні девайсів учнів під час освітнього процесу. Автор на конкретних прикладах демонструє, як за допомогою інноваційних мобільних технологій можна забезпечити ефективність та результативність навчання на уроці: QR-квест; приклад самостійної роботи з підручником; QR-лото; QR-доміно тощо. Даний досвід має практичну значимість, його зміст є доступним, стане в пригоді вчителям, що викладають різні навчальні предмети, не тільки основи здоров’я.

  Автор: Зубець Олег Анатолійович, вчитель фізичного виховання
Місце роботи: Комунальна установа «Пологівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Пологівської районної ради Запорізької області 
Назва роботи: Використання гімнастичного, туристичного та нестандартного обладнання багатоцільового використання для розвитку рухливих умінь і навичок з об’єднанням учнів у групи
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Представлено матеріали досвіду роботи щодо використання гімнастичного, туристичного та нестандартного обладнання багатоцільового використання для формування зорової, м’язової пам’яті, а також розвиток моторики, рухливих вмінь та навичок верхніх та нижніх кінцівок у дітей з порушенням опорно-рухового апарату. Родзинкою досвіду є викладання фізичної культури за методикою О. Аксьонової → використання стрейч-розминок, елементів джампінгу, гімнастики мозку Поля і ГейлДенниса, парціальної програми з ЛФК «Сила духу». 
Використовуючи оригінальний підхід до організації навчання, я прагну - розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних р у повсякденній та ігровій діяльності; – розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей; – формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя; – формування практичних навичок для самостійних занять Фізичними вправами та проведення активного відпочинку.

  Автор: Свириденко Вікторія Володимирівна, вчитель фізичної культури
Місце роботи: Енергодарський навчально - виховний комплекс № 1 Енергодарської міської ради Запорізької області
Назва роботи: Українознавство в процесі викладання фізичної культури як складова патріотичного виховання школярів
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: В роботі представлений досвід щодо формування особистості школярів на уроках фізичної культури за допомогою системи знань про український народ, особливості його побуту, трудової діяльності й дозвілля, народного одягу й звичаєвості. Адже українознавство слугує основою плекання любові до Батьківщини, розвиває почуття патріотизму, забезпечує поступове входження молоді в світ національних цінностей. Українознавства на уроках фізичної культури представлено спектром прийомів: народні загадки; творчі завдання (наприклад, підготовка повідомлень про видатних українських спортсменів); рухливі народні ігри, під час проведення яких складний інвентар може бути замінений палицями, гілками, камінцями, горіхами, жолудями, каштанами, квасолею; музичний супровід в українському стилі; визначення черговості учасників гри вимірюванням на палицях тощо.

  Автор: Бут Світлана Олександрівна, вчитель фізичної культури
Місце роботи: Кушугумський навчально-виховний комплекс "школа І-ІІІ ступенів - гімназія "Інтелект" Запорізького району Запорізької області
Назва роботи: Технологія використання фітнес-методик на уроках фізичної культури в початковій школі
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Представлено матеріали з досвіду роботи щодо використання фітнес-методик на уроках фіхзичної культури в початковій школі. В роботі показано використання фітнес-методик (методика гімнастика мозку, дихальна гімнастика О.М. Стрельнікової, методика танцювально-рухової терапії Тетяни Шкурко) на уроках фізичної культури в початковій школі.

  Автор: Абакуменко Людмила Анатоліївна, вчитель фізичної культури
Місце роботи: Кушугумський навчально-виховний комплекс "школа І-ІІІ ступенів - гімназія "Інтелект" Запорізького району Запорізької області
Назва роботи: Розширення рухового досвіду учнів засобами ігрової діяльності
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Успішне виконання навчальної програми з фізичної культури сьогодні не мислимий без різноманітного і всебічного застосування сучасних засобів і методів, в тому числі ігрового.
Впровадження різних видів фізичних вправ оздоровчого спрямування(вправи без предметів і з предметами, естафети, дихальні вправи, вправи йоги, елементи рухливих ігор та спортивних ігор), є ефективними засобами поліпшення рухової активності учнів, функціональних можливостей і підвищення їх рівня фізичного здоров’я.

  Автор: Федоріна Жанна Анатоліївна, вчитель фізичного виховання
Місце роботи: Запорізький багатопрофільний ліцей № 99 Запорізької міської ради Запорізької області
Назва роботи: Технологія формування навичок здорового способу життя ліцеїсток старшого шкільного віку на уроках фізичної культури
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: В роботі представлено матеріали досвіду шодо формування у учнів старшого шкільного віку підвищення їхньої мотивації до збереження й зміцнення особистого здоров'я, створенню умов для забезпечення оптимальної рухової активності учнів у повсякденній діяльності, тому особливо актуальними стають завдання з формування в них навичок здорового способу життя різними засобами фізичної культури та спорту.

  Автор: Лашко Світлана Анатоліївна, вчитель фізичної культури 
Місце роботи: Запорізька загальноосвітня середня школа І-ІІІ ступенів № 69 Запорізької міської ради Запорізької області
Назва роботи: Впровадження оздоровчих технологій на уроках фізичної культури з елементами холістики
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: В роботі представлено різноманітні оздоровчі практики, стретчинг, які знаходять відображення в тій чи іншій спрямованості уроків фізичної культури: легкоатлетичній, гімнастичній, ігровий і т.д., вони сприяють різноманітності використовуваних засобів в підготовчій, основній і заключній частинах уроку. Їх елементи сприяють пожвавленню уроку, надають йому нове емоційне забарвлення.

  Автор: Станчевський Микола Миколайович, учитель фізичної культури
Місце роботи: Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Бердянської міської ради Запорізької області
Назва роботи: Формування в учнів свідомого ставлення до збереження та зміцнення свого здоров'я на уроках фізичної культури
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: У роботі представлено матеріали досвіду щодо формування в учнів свідомого ставлення до збереження та зміцнення свого здоров'я на уроках фізичної культури. Висвітлено використання інноваційних та здоров’язберігаючих технологій.

  Автор: Дібровський Олексій Володимирович, вчитель фізичної культури
Місце роботи: КУ Вербівська ЗОШ І-ІІІст. Пологівської районної ради Запорізької області
Назва роботи: Формування навичок самооборони з використанням сучасних аеробних технологій
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: В даній роботі представлено досвід формування навичок самооборони з використанням аеробних технологій, розвиток основних фізичних якостей, корекції надмірної ваги, відчуття ритму, та розвитку координації рухів.

  Автор: Букша Олена Олександрівна, вчитель фізичної культури
Місце роботи: Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Мелітопольської міської ради Запорізької області
Назва роботи: Вправи тимбілдингу на уроках фізичної культури в початкових класах
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: В роботі представлено матеріали досвіду щодо використання на уроках фізичної культури в початкових класах вправ тимбілдингу. Вони спрямовані на згуртування колективу, формування сильної команди, яка успішно досягає будь-яких поставлених цілей. Матеріал досвіду може бути використаний в роботі з дітьми молодшого та середнього шкільного віку вчителями фізичної культури, вчителями предметниками та вчителями початкових класів.

  Автор: Рудченко Тетяна Ігорівна, вчитель фізичної культури
Місце роботи: Бердянська загальноосвітня школа I-III ступенів №6 Бердянської міської ради Запорізької області
Назва роботи: Інноваційний урок з фізичної культури з елементами черлідінгу
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Підвищення мотивації до занять фізичними вправами залежить від застосування нових нетрадиційних видів фізичних навантажень - здоров'язберігаючих технологій. Одним з таких технологій є черлідінг.

  Автор: Шестопал Олена Анатліївна, вчитель фізичної культури
Місце роботи: Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1 Бердянської міської ради Запорізької області
Назва роботи: Моделювання педагогічних систем в умовах акмеологічного середовища навчально-виховного процесу
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: У досвіді висвітлені всі аспекти даної проблеми,а саме педагогічні технології, які використовуються для реалізації теми в практичній діяльності;методи та засоби навчання,що сприяють активізації процесу навчання; наведено чимало прикладів розвитку компетентностей учнів,формуванню нового способу життя школярів.

  Автор: Куркурін Ставрій Костянтинович, вчитель фізичного виховання 
Місце роботи: Комунальний заклад «Чорноземненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Якимівської селищної ради Якимівського району Запорізької області
Назва роботи: Впровадження здоров’язберігаючих та інтерактивних інноваційних технологій на уроках та позакласних заходах з фізичної культури з метою формування здорового способу життя
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Здоров’язберігаюча технологія – це побудова послідовності факторів, що попереджують руйнування здоров’я при одночасному створенні системи сприятливих для здоров’я умов. Прикладом технологій, які використовується у нашій школі є: щоденна гімнастика до занять, комплекси дихальної гімнастики, фізкультхвилинки, заняття на тренажерах, пальчикова гімнастика тощо. Також я вважаю, що потрібно формувати культуру здорового способу життя учнів як у навчальний, так і позаурочний час. Серед форм та методів процесу формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя пріоритетна роль належить активним методам, що ґрунтуються на демократичному стилі взаємодії, спрямовані на самостійний пошук істини, розвиток здібностей дитини і сприяють формуванню критичного мислення, ініціативи і творчості. Спортивно - масова робота є продовженням навчального процесу і тісно пов'язана з ним. Саме тут показуються спортивні результати , які є підсумком всієї роботи школи.

  Автор: Сукравцев Віталій Олегович, вчитель
Місце роботи: Червонопільська Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Осипенківської сільської ради Бердянського району Запорізької області
Назва роботи: Роль фізичного виховання у формуванні здорового способу життя
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: В роботі представлено матеріали досвіду щодо організація введення дітей у світ фізичної культури на початковому етапі, формування основи для забезпечення і всебічного розвитку здоров’я учнів усіма методами і засобами  предмета фізичної культури. В роботі представлено розробки спортивно-масових заходів, уроків за допомогою яких в учнів формується стійка звичка спрямована на посилення мотиваційної та розвивальної функцій, що дає можливість кожному учневі відчути особисту зацікавленість у систематичних заняттях фізичними вправами, а отже і в зміцненні власного здоров’я.

  Автор: Новосела Роман Олександрович, вчитель фізичної культури
Місце роботи: Осипенківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Осипенківської сільської ради Бердянського району Запорізької області
Назва роботи: Засоби формування в учнів навичок фізичного самовдосконалення на уроках фізичної культури та в позаурочний час
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: В роботі представлено матеріали досвіду, щодо формування в учнів навичок фізичного самовдосконалення на уроках та в позаурочний час різноманітними засобами: від мотиваційних бесід, анкетування учнів та батьків до зміни філософії сучасного уроку фізичної культури та ролі вчителя, як «агента змін» відповідно до вимог НУШ. Матеріал досвіду може бути використаний вчителями – практиками.

  Автор: Скляр Олег Олександрович, вчитель фізичної кyльтyри
Місце роботи: Мар’ївський навчально - виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Біленьківської сільської ради 
Назва роботи: Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: У роботі представлено матеріали досвіду щодо формування в учнів свідомого ставлення до збереження та зміцнення свого здоров'я на уроках фізичної культури.
 

Comments