Студія «Українська та російська філологія»

Студія «Українська та російська філологія»
https://sites.google.com/a/osvita.zp.ua/osvitazk2018/perelik-nominacij-studij/ukrtaros2.png?attredirects=0


  Автор: Муковоз Олена Іванівна, учитель української мови та літератури
Місце роботи: Запорізький колегіум «Елінт» Запорізької міської ради Запорізької області
Назва роботи: Впровадження нових інформаційних технологій навчання на уроках української мови та літератури
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: У поданій роботі представлено узагальнені матеріали з досвіду роботи вчителя  щодо впровадження інформаційних  технологій навчання  на уроках української мови та літератури для учнів середньої та старшої ланок, які відповідають  вимогам концепції Нової української школи.

  Автор: Романцова Світлана Вікторівна, учитель української мови та літератури
Місце роботи: Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів №51 Запорізької міської ради Запорізької області
Назва роботи: Упровадження новітніх технологій на уроках української мови та літератури як засіб формування ключових компетентностей учнів.
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: У роботі представлено матеріали досвіду щодо формування ключових компетентностей на уроках української мови та літератури у школярів, використовуючи поєднання новітніх технологій з класичними методами і формами навчання. Матеріал досвіду може бути використаний в роботі з дітьми середнього та старшого шкільного віку в усіх шкільних закладах учителями - словесниками.

  Автор: Юзюк Златослава Юріївна, вчитель української мови та літератури
Місце роботи: Енергодарський навчально-виховний комплекс №1 Енергодарської міської ради Запорізької області
Назва роботи: Наскрізна лінія громадянської компетентності на уроках української мови та літератури
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: В роботі представлений досвід щодо формування на уроках української мови та літератури громадянської  компетентності учнів, мета якого виховання патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, демократичну державу. Надзвичайно важливим вважаю наявність в учнів пізнавального інтересу та його вдосконалення. З цією метою цілеспрямовано використовую інтерактивні методи навчання; ментальні карти; системи вправ в розрізі діяльнісного та функціонального підходів. Використання комп’ютерних технологій не обмежую мультимедійними презентаціями, інтернет - ресурсами,  відеоматеріалами, відео-каналом YouTube, програмамі «Learning Apps», «AD Tester» – використовую також електронні таблиці, електронні словники, інтерактивні плакати тощо. Досвід може бути використаний не лише вчителями української мови та літератури, а й історії, світової літератури.

Comments