Номінація 5

Номінація 55. Номінація «Інноваційні підходи до розбудови інклюзивної освіти як умова розвитку соціальної компетентності дітей і молоді з особливими потребами».
Категорія: педагогічні працівники закладів обласного підпорядкування.





  Автор: Сергєєва Тетяна Львівна, вчитель початкових класів
Місце роботи: Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №89 Запорізької міської ради Запорізької області
Назва роботи: Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Представлено матеріали з досвіду роботи щодо розвитку інтелектуальних та творчих здібностей дитини з вадами опорно-рухової системи в умовах індивідуальної форми навчання. 

  Автор: Крохмаль Наталія Борисівна, Аушев Сергій Павлович, Шокарєва Олена Єгорівна, Жук Олександр Анатолійович
Місце роботи: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради
Назва роботи: Технологія командної роботи в інклюзивному навчанні дітей із порушеннями слуху у Запорізькій спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті «Джерело»
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Поширення ідей інклюзії кардинально змінює освітній простір України, що, в свою чергу, відкриває широкі можливості для осіб з особливими потребами. Українська освіта уже увійшла в еволюційний етап впровадження практики інклюзивного навчання і постала перед проблемами модернізації галузі. Тому проблеми корекційно-реабілітаційної педагогіки наразі актуальні не лише у спеціальних освітніх закладах. Дітям з особливостями психофізичного розвитку, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах, їхнім батькам потрібна професійна допомога фахівців-дефектологів та корекційних педагогів. Саме така команда спеціалістів визначає освітній маршрут дитини з особливими потребами, розробляє індивідуальні навчальні програми з наданням відповідних корекційно-реабілітаційних послуг. Спираючись на невичерпну мудрість та безцінний досвід корифеїв вітчизняної дефектології, педагогічний колектив школи-інтернату «Джерело» постійно переосмислює спадщину класиків дефектології та майстерно використовує її у своїй практичній діяльності. Досвід роботи з теми «Технологія командної роботи в інклюзивному навчанні дітей з порушеннями слуху у Запорізькій спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті «Джерело» пропонує реальні та практичні рекомендації щодо доцільності впровадження трьохступеневої моделі командоутворення та вирішення означеної проблеми з науково-методичним обгрунтуванням її результатів.

Comments