Номінація 6

Номінація 66. Номінація «Інноваційні підходи до демократичного врядування у закладі освіти в умовах розвитку демократичного суспільства». 
Категорія: керівники закладів освіти, заступники директорів з виховної роботи, педагоги-організатори, психологи, соціальні педагоги, педагогічні працівники загальноосвітніх, професійно-технічних закладів освіти, шкіл-інтернатів усіх типів, позашкільних закладів, ліцеїв та коледжів.
Анотація к номінації: Сучасний заклад освіти відіграє ключову роль у вихованні громадян, які мають бути готові до життя у демократичному суспільстві і до конструктивної взаємодії з іншими. Адже саме в школі кожен отримує перший досвід суспільного життя, тож вкрай важливо, щоб цей досвід формував активну громадянську позицію. Щоб демократичні засади працювали у суспільстві, у закладі освіти важливо розвивати практичні навички співпраці, демократичної участі, соціально-активної діяльності, критичного мислення та пропагувати відповідні норми поведінки, демократичний стиль життя, демократичну культуру.
Розвиток демократичних громадянських компетентостей реалізується через спільні зусилля всіх учасників навчально-виховного процесу, спрямованих на комплексне вивчення та практику демократичних принципів і поваги до прав людини у всіх сферах життя.
Напрямки демократичного розвитку закладу освіти:
  • демократія та права людини/права дитини у навчально-виховному процесі; 
  • демократичне середовище і демократичне врядування; 
  • партнерство з батьками і місцевою громадою, з органами влади та місцевого самоврядування, громадськими організаціями, ЗМІ, бізнесом, участь у соціальних та волонтерських проектах.


  Автор: Хайруліна Олеся Сергіївна, заступник директора з виховної роботи
Місце роботи: Запорізький навчально–виховний комплекс № 109 Запорізької міської ради Запорізької області 
Назва роботи: «Хочеш кращим світ зробити – зі школи рідної почни ти!» (Громадсько – активна школа. Створення спільно з громадою соціальних проектів) 
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Представляємо досвід створення  спільного з громадою мікрорайону соціального проекту «Територія гри» (сітка велосипедних і роликових доріжок) на прилеглій до школи території. В роботі показано використання дослідження потреб громади,  розрахунки можливих витрат і перспектив розвитку даної території.

Comments