Студія «Робототехніка»
|
Автор: Іванов Євген Олександрович, директор школи; Ткаленко Наталія Володимирівна, учитель інформатики; Хабренко Олена Михайлівна, учитель інформатики
Місце роботи: Комунальний заклад "Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів "Світоч" Василівської районної ради Запорізької області
Назва роботи: SТЕМ-проект «Вода і людина»
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: У досвіді роботи представлено матеріали та результати роботи над стем-проектом «Вода і людина». Запропоновано нові підходи формування в дітей ключових предметних компетенцій. Метапредметні зв’язки засобами проектної технології дозволяють розвивати в учнів критичне, логічне мислення, уміння аналізувати, зіставляти поняття та явища.
Досвід рекомендовано для впровадження в освітній діяльності освітніх закладів усіх типів. |
|
Автор: Мельник Юлія Сергіївна, учитель інформатики
Місце роботи: Мелітопольська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 8 Мелітопольської міської ради Запорізької області
Назва роботи: Упровадження інноваційної технології STEAM-освіти в освітній процес у рамках реалізації «Всеукраїнського проекту «Школа SMART: Arduino & Raspberri Pi – школа для учнів, батьків, учителів»
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Представлені теоретичні та практичні матеріали досвіду роботи вчителя, пов’язаної з упровадженням STEAM-освіти на уроках інформатики та в позаурочній діяльності. У додатках подані практичні поради щодо створення навчального проекту «Фітокартина в кабінет інформатики» за допомогою обладнання Arduino, Raspberry Pi та наборів сенсорів. |
|
Автор: Касьянова Олена Юріївна, вчитель фізики
Місце роботи: Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів-гімназія «Престиж»
Назва роботи: Організація гурткової роботи за сучасною STEM-програмою LEGO Education
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Для підготовки сучасного учня до життя, що є одним із завдань Нової української школи, необхідно підвищувати інтерес учнів до предметів природничо-математичного циклу. Для цього необхідно включати до освітнього процесу інтегровані STEM-програми. Такі як, програми гуртків з використанням конструктора LEGO та інших гуртків з робототехніки. Методика організації роботи одного з таких гуртків та його робота описана в даному досвіді. |
|
|