Студія «Застосування елементів STEAM-освіти на уроках природничо-математичних дисциплін»

Студія «Застосування елементів STEAM-освіти на уроках природничо-математичних дисциплін»
Студія «Застосування елементів STEAM-освіти на уроках природничо-математичних дисциплін»


  Автор: Мажара Ірина Володимирівна, вчитель початкових класів
Місце роботи: Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 51 Запорізької міської ради
Назва роботи: Практична спрямованість уроків природознавства в Новій українській школі
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Освітній простір Нової української школи не обмежується будівлею школи. Кожна школа   стає   ресурсним осередком і експериментальним майданчиком для учнів і вчителя . Науковій діяльності та винахідництву на уроках природознавства слугує  практична робота, та практичне застосування отриманих знань. Теорія й практика навчання доводить, що основним фактором розвитку дитини є її практична діяльність. Ефективність процесу навчання складається не тільки в тому, щоб дати учням глибокі й міцні знання, але й в організації самостійного їх набуття, творчого підходу до навчання й практичного застосування знань. Проект  «Нова Українська школа» базового плану навчально-виховного процесу, де пропонується інтегрований курс вивчення природознавства, що охопить зміст предметів «Природознавство», «Основи здоров’я» і «Я у світі». Науковці, до речі, не дійшли єдиної думки щодо назви курсу і поки що дали йому робочу назву «Світознавство». Спільне рішення планують виробити під час фахового обговорення.


Автор: Сотнікова Наталія Петрівна, заступник директора з НВР, вчитель математики
Місце роботи: Запорізький навчально-виховний комплекс № 109 Запорізької міської ради Запорізької області
Назва роботи: Складання і розв’язування учнями прикладних задач за змістовними лініями як спосіб їх STEМ – навчання
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Однією із STEM-технологій навчання математики є використання прикладних задач.
У роботі пропонуються авторські задачі прикладного характеру із певних тем, що вивчаються на уроках математики в 5 та 6 класах. Весь матеріал подається за змістовними лініями, визначеними - Державним стандартом середньої загальної освіти з математики. Дана робота є результатом роботи учнів 6 – А класу під керівництвом класного керівника та вчителя математики Сотніковою Н.П. Задачі відповідають новій розвантаженій навчальній програмі з математики для 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів і може бути використане під час роботи за будь-якими чинними підручниками з математики для 5 та 6 класу.


Автор: Чорна Людмила Олександрівна, вчитель біології; Федосеєнко Алла Василівна, вчитель фізики; Клименко Тетяна Іванівна, вчитель початкових класів; Плющаков Сергій Іванович, вчитель трудового навчання, технологій
Місце роботи: Молочанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Токмацької районної ради Запорізької області
Назва роботи: Впровадження елементів STEAM-освіти на уроках природничо-математичних дисциплін
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Представлено матеріали з досвіду роботи вчителів Молочанської ЗОШ І-ІІІ ступенів щодо впровадження елементів STEAM-освіти під час викладання фізики, біології, трудового навчання та технологій.


Автор: Момот Людмила Олександрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель математики
Місце роботи: Бердянська гімназія №3 Бердянської міської ради Запорізької області
Назва роботи: Упровадження STEM-освіти в освітній процес
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Процеси глобалізації в економіці та політиці України висувають нові вимоги щодо структури та якості освіти. Упровадження STEM – освіти має глибинний характер і включає розв’язання проблем підготовки вчителя, який усвідомлює свою соціальну відповідальність, постійно дбає про своє особистісне і професійне зростання, вміє досягти нових педагогічних цілей. На сторінках досвіду показано роботу заступника директора щодо формування системи методичного супроводу щодо впровадження STEM-освіти в роботу педагогів, які викладають предмети природничо-математичного циклу.


Автор: Пулім Євгенія Василівна, учитель початкових класів
Місце роботи: Бердянська загальноосвітня школа I-III ступенів № 11 Бердянської міської ради Запорізької школи
Назва роботи: Упровадження елементів STEM-освіти у початковій школі
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Автор презентує матеріали з досвіду роботи щодо впровадження елементів STEM-освіти як на уроках у початковій школі так і в позаурочній діяльності. Розкриває можливості STEM-освіти у формуванні ключових компетентностей, необхідних для подальшого успішного навчання, пізнання навколишнього світу та вміння розв'язувати практичні, пізнавальні, проблемні задачі відповідно до концепції НУШ.


Автор: Косарєва Алла Сергіївна, викладач математики; Туманян Тетяна Сергіївна, викладач біології
Місце роботи: Загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів комунального вищого навчального закладу «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради 
Назва роботи: Формування соціальної компетентності школярів шляхом використання проективно-рефлексивної технології збагаченої елементами STEAM-освіти на уроках природничо-математичних дисциплін
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Представлено досвід вчителів в інтеграції проективно-рефлексивної технології з елементами STEAM-освіти. Матеріали досвіду містять методичні розробки уроків, презентації, документи, що підтверджують результативність та перспективність.

Comments