Студія «Застосування елементів STEAM-освіти на уроках природничо-математичних дисциплін»

Студія «Застосування елементів STEAM-освіти на уроках природничо-математичних дисциплін»
Студія «Застосування елементів STEAM-освіти на уроках природничо-математичних дисциплін»


  Автор: Мажара Ірина Володимирівна, вчитель початкових класів
Місце роботи: Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 51 Запорізької міської ради
Назва роботи: Практична спрямованість уроків природознавства в Новій українській школі
Конкурсний матеріал на Google Диску: Переглянути
Анотація: Освітній простір Нової української школи не обмежується будівлею школи. Кожна школа   стає   ресурсним осередком і експериментальним майданчиком для учнів і вчителя . Науковій діяльності та винахідництву на уроках природознавства слугує  практична робота, та практичне застосування отриманих знань. Теорія й практика навчання доводить, що основним фактором розвитку дитини є її практична діяльність. Ефективність процесу навчання складається не тільки в тому, щоб дати учням глибокі й міцні знання, але й в організації самостійного їх набуття, творчого підходу до навчання й практичного застосування знань. Проект  «Нова Українська школа» базового плану навчально-виховного процесу, де пропонується інтегрований курс вивчення природознавства, що охопить зміст предметів «Природознавство», «Основи здоров’я» і «Я у світі». Науковці, до речі, не дійшли єдиної думки щодо назви курсу і поки що дали йому робочу назву «Світознавство». Спільне рішення планують виробити під час фахового обговорення.

Comments